Ros, ris og klager

Din tilfredshed er Nordanias ansvar. Vi vil sikre, at vi har føling med stemningen blandt vores kunder og håber derfor, at du vil lade din stemme høre. Vi lytter til dig - uanset om du henvender dig, fordi du ønsker at rose, uddele ris eller klage - eller måske har du en god idé?

I Nordania tager vi ansvar, står ved vores handlinger, og ser ikke os selv som ufejlbarlige. Så sker der en fejl, så retter vi den - sammen med dig.

Kun ved at stå ved vores handlinger - både dem vi er stolte af, og dem, vi er mindre stolte af - kan Nordania være Danmarks største leasingselskab, der sætter vores kunder i centrum og blive ved med at udvikle os til fordel for dig. 

Utilfreds med en afgørelse?

Såfremt du er uenig eller utilfreds med vores afgørelse, har du som privatkunde mulighed for at klage til:

Pengeinstitutankenævnet

Amaliegade 8 B, 2. sal

1256  København K

Tlf.   35 43 63 33

Fax. 35 43 71 04

www.pengeinstiutankenaevnet.dk. 


Kontaktformular herunder    

 
Skriv din idé, ris, ros eller klage herunder.
  1. rød stjerneangiver felter, som skal udfyldes.
  1.  
  1.  
Dine kontaktinformationer
  1.  
  2.  
  3.  
Er du?
Abonner på Nyhedsservice

Få nyheder fra Nordania automatisk
Tilmeld dig vores RSS-feed og få aktuelle nyheder og pressemeddelelser tilsendt automatisk.

RSS

Nyheder og presse

Besøg vores presserum og læs de seneste nyheder og pressemeddelelser fra Nordania. Du kan også tilmelde dig vores nyhedsservice og abonnere på Nordanias elektroniske nyhedsbrev.

Nyheder og presse

Kontakt
45 12 12 12

Åbningstider


NordaniaLinjen
Tlf. 45 12 12 12

Man-tors 8.00-16.30
Fredag    8.00-16.00

Kontakt os


Bliv ringet op Skriv til os Ros, ris og klager Anden kontakt