Manglende udsendelse af rykkerskrivelser

Du har fået en kreditnota på et eller flere rykkergebyrer. Baggrunden er, at selve rykkerskrivelsen ved en fejl ikke er blevet sendt, hvorfor vi har valgt at tilbageføre rykkergebyret.

Hvad skal jeg gøre?

  • Hvis du HAR indbetalt rykkergebyret, kan du fratrække beløbet på kreditnotaen i din næste betaling. 
  • Hvis du IKKE HAR indbetalt beløbet, skal du ikke gøre noget.

Brug for hjælp?

Hovednummer

45 12 12 12

Åbningstider

Mandag-torsdag: 08.00 - 16.30
Fredag: 09.00 - 16.00
  • Ring til os

    Hovednummer

    45 12 12 12

    Åbningstider

    Mandag-torsdag: 08.00 - 16.30
    Fredag: 09.00 - 16.00
  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os