Manglende godtgørelse for underkørte kilometer

I forbindelse med en gennemgang af vores processer og systemer har vi konstateret, at vi på grund af en fejl ikke har godskrevet beløb for underkørte kilometer.

Kunder, der ikke har fået godskrevet for underkørte kilometer, vil naturligvis få refunderet det manglende beløb tillagt en kompensation for den tid, hvor de kunne have haft pengene til rådighed.

Desværre har nogle kunder ikke fået tillagt momsbeløbet i det refunderede beløb. Det retter vi nu ved, at de berørte kunder modtager en ny kreditnota.

Vi undersøger i øjeblikket alle opkrævninger fra den seneste årrække. Det er endnu uklart, i hvor mange tilfælde der ikke er godskrevet underkørte kilometer. Det er ikke nødvendigt at gøre noget, vi vender tilbage til berørte kunder, så snart vi har gennemgået de opkrævninger vi har sendt.

Vi beklager naturligvis denne fejl, som vi arbejder på at rette så hurtigt som muligt.

Spørgsmål og svar

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.