Aflevering af firmabil leaset direkte hos Nordania


Hvornår skal bilen afleveres?

Vi sender dig en mail eller et brev cirka 45 dage, før du skal aflevere din bil. Her kan du se afleveringsdatoen, og vi forklarer dig, hvad du skal gøre. Hvis du ikke allerede har gjort det, er det en god idé allerede nu at bestille tid til aflevering. I Nordanias Bil App kan du også se seneste afleveringsdato. Du logger ind med dit registreringsnummer og aftalenummer.

Puljeordning

Afleverer du en firmabil, og har dit firma en puljeordning, skal du være opmærksom på, at bilerne skal være afleveret på et af Nordanias afleveringssteder senest den 20. december for at være en del af indeværende års puljeopgørelse.

 Det skal du huske... 

Aflevering med tidsbestilling

Med denne løsning booker du en tid og kører din firmabil til et af vores opsamlingssteder. Du kan vælge mellem én af de følgende to afleveringsformer:
  • Inspektion med gennemgang af rapport (Tager ca. 40 min)
  • Drop-off til senere inspektion (Tager ca. 5 min).

Nordania har afleveringssteder i hele landet. 
Vi anbefaler, at du booker tid til aflevering minimum en måned før aflevering.

Denne service er gratis.


* Vi har oplevet udfordringer med bestilling af tid i Internet Explorer. Vi anbefaler derfor, at du åbner siden i Chrome, Firefox, Safari eller lignende.

Aflevering hos forhandler

Når din nye firmabil fra Nordania bliver leveret fra en af vores primære forhandlere, kan du vælge at aflevere din gamle firmabil på forhandlerens adresse i forbindelse med udleveringen. Dette gælder dog ikke Tesla, man kan derfor ikke aflevere sin nuværende bil i forbindelse med afhentning af ny firmabil hos Tesla.
 

HUSK! Du skal som kunde bestille transporten selv.  

Husk, senest dagen inden, du afleverer din firmabil hos forhandleren, at booke transport til at hente den.
Det gør du nemt ved at udfylde de nødvendige oplysninger nedenfor.
Denne service koster 795 kroner + moms og faktureres efterfølgende af Nordania.

Afhentning på firmaadressen

Du kan vælge, at Axess Logistics A/S kommer og henter bilen på din firmaadresse og transporterer den til nærmeste opsamlingssted.
 

Frist for booking

Senest tre dage før du ønsker afhentning, skal du bestille transporten. Af logistiske årsager har Axess tre dage fra første mulige afhentningsdato til at hente bilen. Vi kan derfor ikke garantere, at den bliver hentet på en specifik dag. Nøglen skal være tilgængelig i firmaets åbningstid på den oplyste adresse.

Eksempel: Leasingaftale udløber den 1. august. Du skal booke transport senest den 26. juli med første
mulige afhentningsdato den 29. juli for at sikre rettidig tilbagelevering den 1. august.
 

Spørgsmål til transporten?

Du kan spørge ind til transporten enten på mail booking@axesslogistics.dk eller på tlf. 43 43 13 13.

Vi gør opmærksom på følgende

  • Du skal tage højde for transporttid, så bilen afleveres rettidigt i henhold til leasingaftalen.
  • Axess Logistics garanterer levering inden for tre hverdage efter første mulige afhentningsdato.
  • Nordania betragter først bilen som tilbageleveret, når bilen er på opsamlingsstedet.
Denne service koster 795 kroner + moms og faktureres efterfølgende af Nordania.

 

Skadeskategorier - K1-K5 

 

Nordania takserer ikke skader fra K1-K3.

Bilen bliver gennemgået både udvendig og indvendig.

Alle skader:

  • K5: Mangler eller skal udskiftes. Den forventes ikke at kunne rettes/repareres.
  • K4: Følgende dele må forventes at skulle repareres/rettes og lakeres. Graden er alvorligere end at denne kan udbedres via smart/alternativ reparation.
  • K3: Større stenslag, trykbuler og ridser i lakken. Smart/alternativ reparation kan bruges hvis det findes nødvendigt.
  • K2: Stenslag, mærker og ridser i lakken som ikke kan fjernes helt ved almindelig klargøring.
  • K1: Mærker og småridser som helt eller delvist kan udbedres ved almindelig klargøring.
  • K0: Delen er fejlfri/uskadet.
Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.