Aflevering af firmabil leaset direkte hos Nordania
Hvornår skal bilen afleveres?
Vi sender dig en mail eller et brev cirka 45 dage, før du skal aflevere din bil. Her kan du se afleveringsdatoen, og vi forklarer dig, hvad du skal gøre. Hvis du ikke allerede har gjort det, er det en god idé allerede nu at bestille tid til aflevering. I Nordanias Bil App kan du også se seneste afleveringsdato. Du logger ind med dit registreringsnummer og aftalenummer.
Puljeordning
Afleverer du en firmabil, og har dit firma en puljeordning, skal du være opmærksom på, at bilerne skal være afleveret på et af Nordanias afleveringssteder senest den 20. december for at være en del af indeværende års puljeopgørelse.
Det skal du huske...
Aflevering med tidsbestilling
- Inspektion med gennemgang af rapport (Tager ca. 40 min)
- Drop-off til senere inspektion (Tager ca. 5 min).
Nordania har afleveringssteder i hele landet.
* Vi har oplevet udfordringer med bestilling af tid i Internet Explorer. Vi anbefaler derfor, at du åbner siden i Chrome, Firefox, Safari eller lignende.
Aflevering hos forhandler
HUSK! Du skal som kunde bestille transporten selv.
Det gør du nemt ved at udfylde de nødvendige oplysninger nedenfor.
Afhentning på firmaadressen
Frist for booking
Eksempel: Leasingaftale udløber den 1. august. Du skal booke transport senest den 26. juli med første
mulige afhentningsdato den 29. juli for at sikre rettidig tilbagelevering den 1. august.
Spørgsmål til transporten?
Vi gør opmærksom på følgende
- Du skal tage højde for transporttid, så bilen afleveres rettidigt i henhold til leasingaftalen.
- Axess Logistics garanterer levering inden for tre hverdage efter første mulige afhentningsdato.
- Nordania betragter først bilen som tilbageleveret, når bilen er på opsamlingsstedet.
Skadeskategorier - K1-K5
Nordania takserer ikke skader fra K1-K3.
Bilen bliver gennemgået både udvendig og indvendig.
Alle skader:
- K5: Mangler eller skal udskiftes. Den forventes ikke at kunne rettes/repareres.
- K4: Følgende dele må forventes at skulle repareres/rettes og lakeres. Graden er alvorligere end at denne kan udbedres via smart/alternativ reparation.
- K3: Større stenslag, trykbuler og ridser i lakken. Smart/alternativ reparation kan bruges hvis det findes nødvendigt.
- K2: Stenslag, mærker og ridser i lakken som ikke kan fjernes helt ved almindelig klargøring.
- K1: Mærker og småridser som helt eller delvist kan udbedres ved almindelig klargøring.
- K0: Delen er fejlfri/uskadet.