Opdater din virksomheds oplysninger


For at leve op til Hvidvaskloven, har Nordania brug for din hjælp til at opdatere de oplysninger, vi har om din virksomhed samt de personer, der er tilknyttet.

Når du klikker på knappen nedenfor, vil du blive viderestillet til en side i Danske Banks univers, da Nordania er en del af Danske Bank-koncernen. Du skal bruge dit personlige Nem-ID til at logge på, og det tager ca. 10-15 minutter at opdatere oplysningerne.

Kom i gang


I videoen kan du se, hvorfor Danske Bank har brug for oplysningerne, og hvad du skal gøre. Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 45 12 12 12.

d372b6f9-00090257-cd8042f8


Spørgsmål og svar

  • Hvorfor skal jeg opgive informationer om min virksomhed?

    Nordania har brug for oplysningerne for at danne sig et klart billede af virksomheden, dens situation og behov. Oplysningerne er nødvendige for, at vi kan efterleve kravene i hvidvaskloven om at kende sine kunder. Alle oplysninger bliver selvfølgelig behandlet fortroligt.

    Selvom din virksomhed måske har været tilknyttet Nordania i flere år, kan du opleve at blive kontaktet. Det skyldes, at vi løbende følger op for at sikre, at alle oplysninger er korrekte og opdaterede.

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke opdaterer oplysningerne?

    Hvis du ikke opdaterer oplysningerne, vil Nordania forsøge at kontakte dig. Hvis vi over en længere periode ikke kan træffe dig, kan det desværre medføre, at vi spærrer dine muligheder for at ændre i dit kundeforhold.

    Det vil vi selvfølgelig gerne undgå og håber derfor at høre fra dig hurtigst muligt.

  • Hvor ofte skal jeg opdatere oplysningerne?
    Nordania er forpligtet til at sikre, at at alle oplysninger om din virksomhed er korrekte og opdaterede. Derfor vil du opleve, at vi kontakter dig én gang hvert år eller op til hvert femte år for at få opdateret oplysningerne.
  • Hvor længe gemmer Nordania oplysningerne?

    Nordania gemmer oplysningerne, så længe virksomheden er kunde hos os og i fem år derefter. Vil du vide mere om, hvordan dine personoplysninger bliver behandlet, kan du læse mere her.

    Hvis du efterfølgende ønsker at få ændret de oplysninger, du har givet, er du velkommen til at kontakte os.

Brug for hjælp?

Hovednummer

45 12 12 12

Åbningstider

Man-tors: 08.00 - 16.30
Fredag:      09.00 - 16.00
  • Ring til os

    Hovednummer

    45 12 12 12

    Åbningstider

    Man-tors: 08.00 - 16.30
    Fredag:      09.00 - 16.00
  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.
    Skriv til os