Skade på firmabil

Husk at anmelde skaden

Får du en skade på din firmabil, skal du huske at anmelde skaden til dit forsikringsselskab.

Nordania Forsikring

Er du forsikret i Nordania Forsikring ved Tryg med Nordania Assistance, kan du med fordel anmelde skaden til Nordania Assistance. Du anmelder skaden på.

Tlf. 70 15 13 15

Nordania Assistance hjælper både med at få anmeldt skaden til Tryg og sørger for en erstatningsbil, hvis din bil ikke kan køre. Når du har anmeldt skaden via Nordania Assistance, bliver du kontaktet af Tryg inden for 48 timer med en status på skadebehandlingen.

Du kan også anmelde direkte

I tilfælde af skade kan du anmelde skade hos Tryg Autoskade på tlf. 87 31 87 39, alternativt på mail: nordaniaforsikring@tryg.dk. Husk at have dit registreringsnummer ved hånden.

Forsikret andet sted?

Er du ikke forsikret hos Nordania, kan du ofte anmelde skaden på dit forsikringsselskabs hjemmeside.

Find værksted

Du kan finde nærmeste skadesværksteder, som Nordania samarbejder med, i oversigten nedenfor.

Udbedring af skade

Når skaden skal udbedres, skal du køre på et værksted anvist af forsikringsselskabet.

Husk at medbringe en underskrevet rekvisition til værkstedet.

Hent værkstedsrekvisition



Service af firmabil FAQ

  • Jeg er ikke forsikret via Nordania i Tryg forsikring - hvad gør jeg?

    Lige meget, hvor du er forsikret, skal du altid anmelde skaden til dit forsikringsselskab. Det er også dem, der kan anvise et værksted til dig. Har du Nordania Assistance, kan de stadig hjælpe dig med køre bilen på værksted.
  • Hvor lang tid har jeg erstatningsbilen?

    Erstatningsbilen, booket via Nordania Assistance på tlf. 70 15 13 15, tilbyder vi gratis i op til tre dage.
  • Hvad er mit policenummer?

    Har du Nordania Forsikring ved Tryg, behøver du blot at opgive dit registreringsnummer ved henvendelse til forsikringsselskabet. Ved bestilling af grønt kort angiver du bare "Nordania" under policenummer.