Tilbagebetaling af for højt opkrævet beløb

I forbindelse med en gennemgang af vores processer og systemer har vi
konstateret, at vi tidligere har opkrævet beløb for indskrivningsgebyr. 

Kunder, der har betalt det uretmæssigt opkrævede beløb, vil naturligvis få deres penge tilbage tillagt en kompensation for den tid, hvor de kunne have haft pengene til rådighed. 

Desværre har nogle kunder ikke fået tillagt momsbeløbet i det refunderede beløb. Det retter vi nu ved, at de berørte kunder modtager en ny kreditnota.

Vi undersøger i øjeblikket alle opkrævninger fra den seneste årrække. Det er endnu uklart, i hvor mange tilfælde der er uretmæssigt er opkrævet for indskrivningsgebyr. Det er ikke nødvendigt at gøre noget, vi vender tilbage til berørte kunder, så snart vi har gennemgået de opkrævninger vi har sendt.

Vi beklager naturligvis denne fejl, som vi arbejder på at rette så hurtigt som muligt.

Spørgsmål og svar

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.