Ris, ros og klager
Din tilfredshed er Nordanias ansvar. Vi vil sikre, at vi har føling med stemningen blandt vores kunder og håber derfor, at du vil lade din stemme høre. Vi lytter til dig - uanset om du henvender dig, fordi du ønsker at rose, uddele ris eller klage - eller måske har du en god idé?
I Nordania tager vi ansvar, står ved vores handlinger, og ser ikke os selv som ufejlbarlige. Så sker der en fejl, så retter vi den - sammen med dig.
Kun ved at stå ved vores handlinger - både dem vi er stolte af, og dem, vi er mindre stolte af - kan Nordania være Danmarks største leasingselskab, der sætter vores kunder i centrum og bliver ved med at udvikle os til fordel for dig.
Utilfreds med en afgørelse?
Såfremt du er uenig eller utilfreds med Nordanias afgørelse, har du som privatkunde også mulighed for at klage til:
Det finansielle ankenævn
Amaliegade 7
1256 København K
www.fanke.dk