Tilbagebetaling af for højt opkrævet beløb

I forbindelse med en gennemgang af vores processer og systemer har vi konstateret, at vi uretmæssigt har opkrævet et eller flere rykkergebyrer samt eventuelt opkrævet morarenter uretmæssigt.

Kunder, der har betalt de uretmæssigt opkrævede rykkergebyrer samt eventuelle morarenter, vil naturligvis få deres penge tilbage tillagt en kompensation for den tid, hvor de kunne have haft pengene til rådighed.

Vi undersøger i øjeblikket alle opkrævninger fra den seneste årrække. Det er endnu uklart, i hvor mange tilfælde der uretmæssigt er opkrævet rykkergebyrer samt morarenter. I behøver ikke gøre noget, vi vender tilbage til jer, så snart sagen er afklaret.

På nuværende tidspunkt viser vores analyser, at der i de fleste tilfælde vil være tale om beløb på omkring 200 kroner, som kan være opkrævet for meget. Vi er fortsat i gang med at analysere problemstillingen, og vi beklager naturligvis denne fejl, som vi arbejder på at rette så hurtigt som muligt.

Spørgsmål og svar

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.