Nordanias håndtering af coronavirus (COVID-19)

Hos Nordania tager vi myndighedernes opfordring meget seriøst. Vores kontorer i Birkerød og Kolding er åbnet op igen, men flere af vores medarbejdere arbejder stadig hjemmefra. På dette site vil du løbende blive opdateret med, hvordan vi forsøger at begrænse smitten, og hvordan vi løbende tilpasser vores rådgivning og støtte til situationen.


Lad Nordania hjælpe dig
Med de forhold der gør sig gældende i øjeblikket, har vi naturligvis forståelse for, at nogle af vores kunder kan risikere at stå i en situation, hvor indtægterne midlertidigt er på standby.

Sammen med Danske Bank vil Nordania forsøge at understøtte kunder, der har mistet deres arbejde som følge af COVID-19, og kreditmæssigt ellers sunde virksomheder, som på grund af manglende salg eller aflyste ordrer, har brug for ekstra likviditet, som forhøjelse af kassekreditter eller udvidet låneramme.

Kontakt din primære bank

Er du kunde i Nordania Leasing eller Nordania Finans, skal du først og fremmest tage kontakt til din primære bank. Det gælder også Nordania-kunder, der er kunder i Danske Bank.

Hvis du har spørgsmål relateret til COVID-19, kan du kontakte os direkte via formularen herunder. Husk at angive så detaljeret som muligt, hvad din henvendelse drejer sig om.

*angiver felter, som skal udfyldes.