Nordanias håndtering af coronavirus (COVID-19)

Hos Nordania tager vi myndighedernes opfordring meget seriøst, og derfor vil størstedelen af medarbejderne arbejde hjemmefra i den kommende tid. På dette site vil du løbende blive opdateret med, hvordan vi forsøger at begrænse smitten, og hvordan vi løbende tilpasser vores rådgivning og støtte til situationen.

Normale åbningstider – men hav tålmodighed

Har du brug for Nordania? Du kan stadig komme i kontakt med os. Vi fastholder nemlig vores normale åbningstider – også på telefonen – men da vi kører med reduceret bemanding, opfordrer vi kunder og samarbejdspartnere til primært at kontakte os på e-mail i den kommende tid.

Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at servicere og rådgive dig bedst muligt, men der kan være perioder, hvor der er længere svartider på telefonerne eller øget ekspeditionstid på skriftlige henvendelser og sagsbehandling. Vi håber derfor på din forståelse og tålmodighed i den kommende tid, hvor vi er nødt til at gøre tingene anderledes end normalt for at tage størst mulig hensyn til alle.

Med de ekstraordinære forhold, der gør sig gældende i øjeblikket, har vi naturligvis forståelse for, at nogle af vores kunder kan risikere at stå i en situation, hvor indtægterne midlertidigt er på standby.

Sammen med Danske Bank vil Nordania i den kommende tid forsøge at understøtte kunder, der midlertidigt har mistet deres arbejde som følge af COVID-19, og kreditmæssigt ellers sunde virksomheder, som på grund af manglende salg eller aflyste ordrer, har brug for ekstra likviditet, som forhøjelse af kassekreditter eller udvidet låneramme.

Kontakt din primære bank

Er du kunde i Nordania Leasing eller Nordania Finans, skal du først og fremmest tage kontakt til din primære bank. Det gælder også Nordania-kunder, der er kunder i Danske Bank.

Hvis du har spørgsmål relateret til COVID-19, kan du kontakte os direkte via formularen herunder. Husk at angive så detaljeret som muligt, hvad din henvendelse drejer sig om.

*angiver felter, som skal udfyldes.